Werk van keijserskijk

'Nicole is in staat vernieuwing en resultaten te realiseren door verschillende functies te inspireren om samen te werken!' - Marnix Bügel

Sr. Strategisch Marketeer

Ontwikkeling van strategisch kader Aegon Cappital in nauwe samenwerking met directie. Vervolgens strategie naar uitvoering gebracht: handen uit de mouwen en met de voeten in de marketingklei.

Sr. Strategisch Marketeer

Propositie-ontwikkeling om car sharing te stimuleren via private-leaseconstructies. Diverse aansluitende opdrachten op het gebied van customer value management.

Digital Strategist

Het vergroten van het bereik van inkomende en uitgaande passagiers van Schiphol via bestaande (website en app) en nieuwe digitale kanalen. 

Coach

Coaching van het CRM Marketing Team Benelux in strategisch denken en handelen.

Manager Marketing Intelligence & Strategy

Op basis van fact based inzichten een sterke churnreductie gerealiseerd door het aanpassen van de cross- en upsell-strategie.

Manager Marketing Intelligence & Strategy

Een conjunctanalyse om antwoord te geven op de vragen: wat is de prijselasticiteit van de lotprijs, en wat is de impact van de hoogte van hoofdprijzen op acquisitie en behoud? In nauwe samenwerking met MIcompany.

Sr. CRM Marketeer

Transitie van productdenken naar klantdenken binnen de Goede Doelen Loterijen. De BankGiro Loterij diende als proeftuin om diverse CRM-activiteiten vanuit fact based data te testen.

Propositie Manager

Ontwikkeling van eerste digitale PMC van ECT Rotterdam in samenwerking met Faebric en Jungle Minds. Verantwoordelijk voor ontwikkeling strategische digitale plan en Go2Marketing-strategie voor pilotfase.

Senior Strategisch Marketeer

Analyse van de impact van de nieuwe Europese Betaalwetgeving (SEPA) op de Goede Doelen Loterijen, inclusief blauwdruk voor de invoering met minimale negatieve business-impact.

 

Senior Strateeg

Datastrategie eci: ‘hoe zetten we data om in waarde en omzet voor eci?’. Organisatiebreed draagvlak creëren en implementatie van fundament en bouwstenen.

Pricing Manager

Ontwikkelen van de pricing-portfolio en -strategie van Ben (na rebranding ook T-Mobile). Consumenten- en zakelijke markt.

Sr. Marketing Manager CRM

Ontwerp en implementatie van een churnreductie-strategie voor T-Mobile Zakelijk. Churn is met een significant percentage gedaald.

Kennismaken? Brainstormen? Bel me dan gerust op 06 18 26 32 88 of stuur me een e-mail

info@keijserskijk.nl | 06 18 26 32 88

btw-nummer: NL001765510B53
kvk-nummer: 70401640