Werk van keijserskijk
'Nicole is in staat vernieuwing en resultaten te realiseren door verschillende functies te inspireren om samen te werken!' - Marnix Bügel
Sr. Strategisch Marketeer
Ontwikkeling van strategisch kader Aegon Cappital in nauwe samenwerking met directie. Vervolgens strategie naar uitvoering gebracht: handen uit de mouwen en met de voeten in de marketingklei.
Sr. Strategisch Marketeer
Propositie-ontwikkeling om car sharing te stimuleren via private-leaseconstructies. Diverse aansluitende opdrachten op het gebied van customer value management.
Digital Strategist
Het vergroten van het bereik van inkomende en uitgaande passagiers van Schiphol via bestaande (website en app) en nieuwe digitale kanalen.
Coach
Coaching van het CRM Marketing Team Benelux in strategisch denken en handelen.
Manager Marketing Intelligence & Strategy
Op basis van fact based inzichten een sterke churnreductie gerealiseerd door het aanpassen van de cross- en upsell-strategie.
Manager Marketing Intelligence & Strategy
Een conjunctanalyse om antwoord te geven op de vragen: wat is de prijselasticiteit van de lotprijs, en wat is de impact van de hoogte van hoofdprijzen op acquisitie en behoud? In nauwe samenwerking met MIcompany.
Sr. CRM Marketeer
Transitie van productdenken naar klantdenken binnen de Goede Doelen Loterijen. De BankGiro Loterij diende als proeftuin om diverse CRM-activiteiten vanuit fact based data te testen.
Propositie Manager
Ontwikkeling van eerste digitale PMC van ECT Rotterdam in samenwerking met Faebric en Jungle Minds. Verantwoordelijk voor ontwikkeling strategische digitale plan en Go2Marketing-strategie voor pilotfase.
Senior Strategisch Marketeer
Analyse van de impact van de nieuwe Europese Betaalwetgeving (SEPA) op de Goede Doelen Loterijen, inclusief blauwdruk voor de invoering met minimale negatieve business-impact.
Senior Strateeg
Datastrategie eci: ‘hoe zetten we data om in waarde en omzet voor eci?’. Organisatiebreed draagvlak creëren en implementatie van fundament en bouwstenen.
Pricing Manager
Ontwikkelen van de pricing-portfolio en -strategie van Ben (na rebranding ook T-Mobile). Consumenten- en zakelijke markt.
Sr. Marketing Manager CRM
Ontwerp en implementatie van een churnreductie-strategie voor T-Mobile Zakelijk. Churn is met een significant percentage gedaald.
Kennismaken? Brainstormen? Bel me dan gerust op 06 18 26 32 88 of stuur me een e-mail.
info@keijserskijk.nl | 06 18 26 32 88
btw-nummer: NL001765510B53
kvk-nummer: 70401640